Categorieën
General

I love Maxtor

Vorige week besloot m’n harde schijf om zelfmoord te plegen. Helaas, misschien vond hij het de beste oplossing, maar ik mis hem wel. Denk ook niet dat hij beseft heeft wat voor problemen zijn zelfmoord veroorzaakte.

De eerste dagen was ik er behoorlijk van onderste boven, maar daarna ben ik een beetje gaan rondzoeken voor een oplossing. Uiteindelijk besloten om te gaan mirroren. Maar daarvoor moest ik een nieuwe harde schijf kopen. En toen kwam er een ‘probleem’.

Mijn huidige – overleden – harde schijf was een versie 9. Inmiddels was er alweer een nieuwere, verbeterde versie 10 verschenen. Maar m’n garantie gaf mij alleen maar een zelfde versie terug, dus een versie 9. Maar ik probeerde het toch; ik schreef Maxtor (de fabrikant van mijn harde schijf) een mailtje. In dat mailtje vroeg ik of het mogelijk was – eventueel met bijbetaling – om een nieuwere versie te krijgen.

Inmiddels is er alweer bijna een week voorbij en heb eindelijk een reactie ontvangen. En de inhoud daarvan maakte me stukken blijer: ik krijg een nieuwere versie voor m’n huidige kapotte harde schijf.

Maxtor Replacement policy is to replace faulty drive with same model drive but we considered your request and are going to replace your Drive by a Sata drive.

Dus daar was ik heel blij mee. Want nu krijg ik dus een nieuwere, snellere, betere harde schijf terug. Helaas ben ik dan nog steeds wel al m’n data kwijt. Maar ja. C’est la vie 🙁

4 reacties op “I love Maxtor”

ik moet zeggen, mn vertrouwen in Maxtor was heel even weg toen ik hoorde dat je schijf kapot was gegaan, maar dat maken ze nu wel weer helemaal goed met hun service!
nog steeds zonde van je data natuurlijk…

PS “poTS uw geblaat”? 😀

ach ja. Het blijven mechanische dingen, die harde schijven. Dus de kans zit er natuurlijk altijd in dat er iets kapot gaat. Maar ze hebben gelukkig er ook zelf vertrouwen in, want ze geven 3 jaar garantie.

(en pots heb ik express gedaan… en staat er inmiddels al aantal maanden :))

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *